12 August 2009

...musytaq lillah...

salamun alaik...

kerinduan kepada sahabat2 mmbuatkan ana mnulis n3 nie...sahabat sperjuangan yg dulu nya bersama kini akan mlanjutkan plajaran ke bumi anbiya'...i'allah ana akan sentiasa doakan kalian smua...especially untuk miss gaza n pu3balqis...bila ana baca blog kalian, ana merasakan knangan bersama kalian baru saja berlalu..ana rasa macam kita baru saja berjumpa..sesungguhnya ana rindukan kalian smua...

walaupun keinginan ana untuk sama2 mnuntut dibumi anbiya' tak kesampaian, tapi tue smua ada hikmah nya...ana didik diri ana untuk redha dengan ketentuan..IIUM nie pown apa kurang nya...apa yang Allah tentukan untuk kita sudah tentu terbaik untuk kita...ana harap walau di mana pown kita brada, silaturrahim antara kita takkan putus...

buat sahabat2 yg lain, teruskan mujahadah sama ada dalam pelajaran mahupun dalam mencari redha Allah...apalagi untuk mencari cinta Allah..allah suka hambanya yg sentiasa berdoa dan meminta...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Ya Allah, kau slamatkan perjalanan hidupku dan sahabat2 ku yang akan ke bumi anbiya' mahupun di Malaysia...berikan lah mereka kejayaan dalam mencari Redha Mu, berikan lah mereka kejayaan dalam mengaut segala ilmu Mu yang ada..Ya Rahman, kau lembut kan lah hati-hati ini supaya menerima segala tarbiyah yg ada...dekat kan lah hati-hati ini dengan cinta Mu, permudahkanlah mujahadah kami dalam mncari cinta Mu...tenangkan lah hati ku ini ya Allah, jadikan lah rindu dihati ku ini semata-mata kerana mu...Amin amin ya Rabbal alamin...

4 komen:

pu3 balqis said...

musytaq giddan bardu yah sohbatie..
insyAllah pengorbanan kita utk menuntut ilmu allah ini, pasti berbaloi..

jumpa nnt ya..

miss GAZA said...

masyAllah..
rindu pada nt jugak toksah dok kata..
tringat balik tym kta kat umah sewa dulu2..
wlwpun ana br stat rapat ngan nt tym form 6..
knangan kta brsama masa tu brmakna gila buat ana..
banyak sgt2 tawa dan tangis kta disitu..
waaa!!


buat nt dan sahabat2 yg len,
kuatkan semangat dlm menuntut ilmu x kira kat mana pon krn setiap pada kita pasti punya ujian dan cabarannya trsendiri..
kita belum tahu apa yg akan terjadi pada kita selepas ni..
moga doa kita semua dikabulkan ALLAH..
allahumma ameen..
=)


mushtaq nt giddan!

islamic khalifah said...

huhu..thanx bg respon..

miss gaza:
erm, bg ana pown smua knangan tue bermakna..

pu3balqis:
i'allah..
see u next time..:)

uwaisaljundi said...

Salam...aii,pu3balqis n missgaza je ke...
haha,lwk ja..