17 May 2009

...keRjaYa seORanG GuRu...

erm, smpena hari guru nie pe yg ana nk kongsi kan ek?? sdg memikirkan...

salam shbt2 ...
dksmpatan nie, ana ucapkan slamat hari guru kpd guru2 ana firstly yg mngajar & mndidik ana sjak kecil ( bonda ku tercinta ) *mama, jasa mu mndidik ku x ternilai harga nya...terima kasih mama* strusnya guru ana di Taski ABIM, guru2 di SKSB, guru2 di SEMI ABIM, guru2 di MMAS n guru2 yg trlibat scara lngsung @ tidak lngsung *shbt2 yg bnyk beri tnjuk ajar pd ana slama nie*...lastly, kpd shbt2 yg brgelar seorang guru n sesiapa yg bekenaan...pd yg x bkenaan tue, jgn sbuk2 la ek...hehe ( just kidding )

Bagi seorang guru *mcm ana nie* bkn nya nk mngharapkan sgt ucapan dr ank murid ke atau sesiapa..tp ingin mlihat hasil dr usaha mereka slama nie..so, sapa yg brgelar pelajar @ ank murid @ mahasiswa @ mahasiswi @ ape-ape je la yg bkenaan dgn pndidikan nie *hehe* knang lah jasa guru2 kamu sblum kamu dkenang kn..hahaha

actually, kpd shbt2 ana yg x lupa mngucapkan slamat hari guru kpd ana, syukran jazillan ana ucapkan...

p/s: ape yg pnting dlm kerjaya seorg guru nie, kena la ikhlas dlm mnyampaikan sesuatu ilmu n jalan kan amanah yg allah beri itu sbaiknya..baru lah idup dbrkati n xbnyk soalan yg kena jwb kat akhirat nnt...insyaallah..

3 komen:

islamic khalifah said...

fuh..!!
stelah sekian lma btungkus lumus nk setting balik bhgian komen nie, akhir nya bley jgak..

amacam?? terror x ana?

haha...
paz nie ley la shbt2 nk tggal kn komen..huhu

miss GAZA said...

bleh2..
tere jgak nt ni!
:]

dah brzaman br nk ucap la..
slamat hari guru!
lalala~
:p

islamic khalifah said...

miss gaza :
haha...
guru pencen la...
:)