17 August 2010

.:: TaNdaS 0h taNdaS..! ::.

Tandas oh tandas..!
manusia ni kalau nak pegi mana ja mesti nak cari tandas kan..tak kira la tandas tu kena bayar ke, tandas busuk ke, terpaksa la masuk..sudah menjadi keperluan la katakan..
tapi bila anda pergi ke suatu tempat tu and tiba2 ja rasa cam nak pergi tandas...masuk ja tandas, tengok2 cam pelik..tandas ke nie??
hehe..jgn terkejut, akal manusia memang kreatif..walaupun sesuatu benda yg direka tu memang nampak pelik dan tak masuk dek akal..itulah realiti manusia..
tambahan pula era 20-an nie..macam2 yang ingin direka dan dicipta..
aduhai, manusia2..!



pelik bila dilihat..
nak ke guna??


nie pun pelik..
ntah patung apa la tue..

ha..!
tandas nie pelik gak..
tapi tak boleh la nak membuang kat sini..
harap maklum ye..
nie kereta antik namanya..


kan bagus kalau macam nie...
siap ada lampu lagi..
hehe


p/s : don't make it at home...^__^ v

0 komen: